Formule pentru a exprima Preferinte, Dorinte, Hobby-uri


  • cosa ti piace fare nel tuo tempo libero? = ce-ti place sa faci in timpul liber?
    nel mio tempo libero mi piace: leggere/ascoltare musica/andare al cinema con gli amici/fare sport = in timpul liber imi place sa citesc/sa ascult muzica/sa merg al cinema cu prietenii/sa fac sport
    qual’è il tuo hobby? = care este hobby-ul tau?
    passare il tempo libero (Passo il mio tempo libero leggendo) = a petrece timpul liber (Imi petrec timpul liber citind)

    andare in cittá (Vado spesso in cittá) = a merge in oras (Merg des in oras)
    avere molto/poco tempo libero = a avea mult/putin timp liber
    io ho molto tempo libro peró, mio fratello ha poco tempo libero = eu am mult timp liber, dar fratele meu are putin timp liber
    andiamo al cinema/al teatro = sa mergem la film/la teatru
    dove ti piacerebbe andare stassera? = unde ti-ar placea sa mergi in seara asta?
    mi piace guardare la tv = imi place sa ma uit la televizor
    mi piace molto viaggiare = imi place mult sa calatoresc
    non mi piace cucinare = nu-mi place sa gatesc
    mi piace fare lo shopping = imi place sa merg la cumparaturi
    Template by B. Bits